Loading...
Blog
  • Main page
01
06
2011

Topul alimentelor recomandate(2)

By IT LSE 0

LEGUMELE
Legumele alaturi de fructe ne asigura vitamine si minerale precum Vit  C, A, acid folic, potasiu, fier, magneziu, fibre, fitonutrienti si antioxidanti.

LEGUMINOASELE (LINTEA, FASOLEA)
Aceste alimente sunt foarte bogate in vitamine, minerale, fibre alimentare solubile si insolubile.

ULEIURILE VEGETALE
Uleirile de masline, de floarea soarelui, de porumb, de soia, de rapita, de samburi de struguri aduc  aduc grasimi bune, adica acizi grasi polinesaturati ce ajuta la scaderea nivelului de cholesterol.

BRANZETURILE DEGRESATE
Alegand versiunea degresata a lactatelor si a branzeturilor ne asiguram aportul de calciu, proteine si ne ferim de o cantitate prea mare de grasimi.

ZARZAVATURILE, IERBURILE AROMATE SI MIRODENIILE

Sunt savuroase si odata cu ele consumam vitamine si minerale

Aceste alimente aduc in dieta fibrele alimentare necesare unei bune digestii, ajuta la procesul de scadere in greutate, reduc hipertensiunea arteriala si nivelul de colesterol, reduc constipatia, reduc riscul infarctului miocardic, reduc riscul cancerigen

author: IT LSE

Comment
0

Leave a reply

twelve + 5 =